۴ ایده جذاب برای چیدمان اتاق خواب های کم جا

تخت های تاشو با ویژگی هایی که دارند مناسب اتاق خواب های کوچک هستند. شما می توانید از انواع تخت تاشو، مبل تخت خواب شو، تخت های کشودار و یا تخت های دو طبقه برای حل محدودیت فضای خود بهره مند شوید. این تخت ها برای آپارتمان های یک خوابه و یا بدون اتاق خواب بهترین راه حل محسوب می شوند.

آپارتمان های کوچک متراژ، اتاق های کوچک و فضای کم از جمله محدودیت های زندگی امروز هستند. اغلب افراد برای چیدمان وسایل خود دارای مشکل هستند. در همین راستا انواع تخت دو طبقه، کمد و دراور، تخت خواب کشودار  و تخت تاشو برای رفع این معضلات طراحی و عرضه می شوند. با تهیه این لوازم علاوه بر اینکه مقدار زیادی از وسایل خود را در آن جای می دهید به زیبایی اتاق خود کمک شایانی می کنید.

تخت تاشو زیبا و رنگ های متنوع به عنوان راه حل قطعی برای خانه های کوچک و با یک اتاق خواب است. بعلاوه اگر دارای یک یا حتی دو فرزند هستید می توانید از سرویس خواب دو طبقه کودک بهره مند شوید. دارای انواع کمد، دراور و کشو هستند که برای قرار دادن وسایل کودک ایده آل هستند. در ادامه به معرفی یکی دیگر از محصولات نوآورانه برای اتاق های کوچک خواهیم پرداخت.

تخت تاشو کمد دار

راه حلی جذاب برای اتاق های کوچک

تخت ها این مزیت را دارند که در درون کمد دیواری جای گرفته و شب هنگام و موقع استراحت می توان آنها را باز نمود. تنوع زیاد در طرح و رنگ این امکان را به شما می دهد که متناسب با اتاق خواب، رنگ دکوراسیون و سبک طراحی اتاق خواب خود یکی از آنها را انتخاب کنید. می توانیدتخت تاشو را در درون کمد دیواری طراحی نمود و یا اینکه همانند یک کمد در گوشه اتاق آنرا نصب کرد.

تختخواب تاشو سفیدداخل کمد دیواری

۴ ایده نوآورانه برای اتاق خواب کوچک

خانه های با متراژ کوچک نیاز به طراحی و چیدمان خلاقانه دارند. با طراحی معمولی و بدون استفاده از مبلمان و وسایل مدرن علاوه بر اینکه فضای داخل منزل کوچک به نظر می رسد، فضای کافی برای قرار دادن وسایل خود نخواهید داشت. با استفاده از تخت تاشو ، تخت دو طبقه و کمدهای زیبا می توانید فضای دلنشینی به وجود آورده و حداکثر بهره وری را از فضا داشته باشید. برای این منظور در ادامه به بررسی و تشریح ۴ ایده جذاب و خلاقانه برای چیدمان و دکوراسیون اتاق های کوچک می پردازیم.

تخت خواب تاشو افقی برای اتاق کوچک

1) تخت دو طبقه راه حلی جذاب برای اتاق کودک:

تخت های دو طبقه زیبا و جادار هستند. این تخت ها بدلیل استفاده بهینه از فضای عمودی مورد توجه افراد زیادی قرار دارند. وجود پله، امکان طراحی میز و صندلی در پائین تخت، تعبیه کشو در زیر پله ها، کمد و دراور و نورپردازی زیبای تخت از جمله ویژگی های منحصر بفرد آن محسوب می شود. رنگ تخت، روکش ها و پتو را می توانید متناسب با جنسیت فرزندتان ست کنید. رنگ های صورتی و آبی آسمانی جزو برترین رنگ های اتاق خواب برای کودکان هستند.

تخت دوطبقه اتاق کودک با تم چوبی سفید
تخت خواب دو طبقه کمد دار زیبا
تخت خواب پرنسسی فانتزی

2)تخت های مناسب اتاق بزرگسالان:

اگر اتاق خواب شما کوچک است و یا آپارتمان شما یک خوابه است، تهیه تخت های معمولی منطقی بنظر نمی رسد. بنابراین شاید بهتر باشد که ازتخت تاشو استفاده کنید.که قابلیت باز و بسته شدن دارند و در درون یک قاب در کمد جای می گیرند. امکان نصب ان در درون کمد دیواری و یا کمدهای کنار دیوار وجود دارد. با قرار دادن کمد و دراور در کنار  هم می توان ست زیبا و کاملی به وجود آورد.

سرویس خواب ام دی اف کم جا
تخت خواب تاشو برای اتاق تک نفره
تختخواب تاشو نوجوان

3)تخت خواب کشودار جادار و مطمئن:

تخت خواب ها علاوه بر اینکه محلی برای استراحت هستند، می توانند فضای خوبی برای وسایل شما باشند. انواع تخت های کشودار دارای این مزیت هستند که کشوهای بزرگ و جاداری در زیر آنها تعبیه شده است. شما می توانید از این کشوها برای قرار دادن لباس، انواع وسایل شخصی و سایر لوازم استفاده کرد. برای مشاهده انواع تخت های کشودار در طرح ها و مدل های مختلف وب سایت سپهر چوب را بازدید کنید.

تخت خواب کشو دار قهوه ای
تخت دونفره کشودار چوبی

4)مبل های تخت خواب شو همه کاره جذاب:

برخی آپارتمان ها و سوئیت ها دارای اتاق خواب نیستند. در اینجا شما یک فضای نسبتا بزرگ دارید که همه چیز اعم از اتاق خواب شما در آن قرار دارد. مبل های تخت تاشو یک ایده منطقی و نوآورانه برای این قبیل مکان هاست. در طول روز می توانید از آن به عنوان مبلمان استفاده کرده و در مواقع استراحت آن را تبدیل به تخت خواب کنید.

علاوه بر ایده های فوق، انواع کمدهای لباس ریلی، میز تحریرهای تاشو، شلف های دیواری و دراور به عنوان یک راه حل منطقی و فوق العاده جذاب برای آپارتمان و اتاق کوچک شما در دسترس قرار دارند.

مبل تخت خوابشو تاشو مخملی مشکی توسی
مبل تخت شو راحتی پارچه ای
مبل تختخواب شو پارجه ای سفید
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

× پشتیبانی آنلاین واتساپ؟