تخت تک نفره چوبی ایده آل برای اتاق خواب کودک و نوجوان

چرا والدین انقدر نگران خرید تخت های ایده آل برای اتاق خواب کودک و نوجوان هستند؟ هزینه های بالا، نبود سرویس خواب با کیفیت و مرغوب از جمله دلایل این نگرانی ها هستند. اما ما در اینجا این مساله را رفع کرده ایم. ما با ارائه ی جدیدترین و مناسب ترین سرویس های اتاق خواب، به دنبال آسایش و راحتی کودک شما هستیم. با ما همراه باشید.

خرید تخت تک نفره چوبی ایده آل برای اتاق خواب کودک و نوجوان

یکی از دغدغه های اصلی هر پدر ومادری خرید تخت های مناسب و زیبا برای کودک دلبندشان است. برای همین سپهر چوب همواره به دنبال عرضه ی جدیدترین و مناسب ترین مدل های تخت خواب برای کودکان و نوجوانان است. مدل های زیبا با قیمت های بسیار مناسب که بیشترین رضایت مشتری را بدنبال خواهد داشت. و اما ویژگی های تخت های ایده آل برای اتاق خواب کودک و نوجوان کدام ها هستند؟ از کجا بدانیم خریدی که می کنیم ارزشش را دارد؟ با ما همراه باشید.

تخت تک نفره چوبی دخترانه

ویژگی های یک تخت تک نفره چوبی ایده آل برای کودکان

حتما در خرید مدل های مختلف تخت خواب به نکات زیر دقت داشته باشید:

  • آیا فرزند شما اتاق جدا دارد و یا اینکه می خواهید در اتاق خود برای او یک گهواره و یا تخت کودکانه درست کنید؟
  • ابعاد اتاق کودکان چقدر است؟
  • برای دختر خرید می کنید یا پسر؟
  • اگر کودک شما بزرگ شده است، حتما سلیقه ها و علایق او را در خرید تخت خواب به کار ببرید.
  • به چه اندازه می توانید برای تخت ایده آل فرزند خود هزینه کنید؟ البته در این مرحله اصلا نگران نباشید، مناسب ترین قیمت ها را می توانید در محصولات برند سپهر چوب تجربه کنید.

مسئله ی مهم این است که رده سنی کودک شما در نوع انتخاب شما بسیار تاثیرگذار است. آیا به دنبال سیسمونی نوزاد هستید، یا برای یک کودک در دوره اواسط کودکی خرید می کنید یا نه، فرزند شما یک نوجوان ورزشکار و درس خوان است؟! در این زمینه می توانید مشاوره های لازم را از کارشناسان ما دریافت کنید.

تخت خواب چوبی پسرانه پاتختی دار
سرویس خواب چوبی شیک
تخت خواب یک نفره چوبی پایه دار

الهام از طبیعت در طراحی تخت تک نفره چوبی کودکان

طبیعت همواره منبع و منشا آرامش بوده است. همه ی ما دوست داریم، که در سایه ی یک درخت و بر روی چمنزاری نرم بخوابیم در حالی که چشم به آسمان آبی دوخته ایم. این دقیقا یک آرکی تایپ و ایده ی ناب است که آنها را در طراحی تخت های ایده آل برای اتاق خواب کودک و نوجوان به کار برده ایم. طرح های آرامش بخش، رنگ های طبیعی و متریال چوب که از نظر روانشناسی، گرمی و صمیمیت خاصی به انسان می بخشد. این ایده در طراحی سرویس خواب، انواع تخت دونفره ، کمد تخت خواب شو، کابینت مدرن و کلاسیک، شلف های دیواری و کتابخانه و … به کار رفته است.

سرویس خواب تک نفره چوبی تخت مهمان داردار
تخت خواب چوبی کشودار کلاسیک

خرید تخت تک نفره چوبی برای نوجوانان

انواع مدل های تخت های دونفره دو طبقه و تخت تک نفره چوبی پسرانه و دخترانه را می توانید برای کودک نوجوان خود خریداری کنید. در این مرحله ی حساس از زندگی کودکان، بسیار اهمیت دارد که به سلیقه و خواست آنها احترام بگذارید. ما تعدادی از جدیدترین و پرطرفدارین سرویس خواب نوجوانان را به نمایش گذاشته ایم که می توانید هم از آنها بازدید کنید هم ویژگی های مختلف آنها را مورد بررسی قرار دهید. مزیت ها این سرویس خواب ها به شرح زیر است:

  • طرح های متنوع
  • رنگ هی مختلف
  • جنس ام دی اف مرغوب
  • کیفیت بالای محصول
  • قیمت های مناسب و تخفیف خورده در مناسبت های خاص

سرویس تخت خواب ایده آل نوجوان شامل کمد لباس ها، میز تحریر، پاتختی، تخت خواب، صندلی است. شما می توانید به سلیقه ی خود در میان بی شمار طرح، دست به انتخاب بزنید.

تخت تک نفره چوبی کشودار مدرن
سرویس خواب تک نفره چوبی نوجوان

سرویس اتاق خواب کودک

سرویس اتاق خواب کودکان، در اندازه، طرح، لوازم و … تفاوت هایی با سرویس خواب نوجوانان دارد. در اینجا نیز می توانید طرح های بسیار زیبا و متنوعی برای دختران و پسران با قیمت های بسیار مناسب انتخاب کنید. همانطور که میدانید هزینه های خرید سیسمونی و تخت نوزاد بسیار گران است. اما ما این مساله را با حذف هزینه های اضافی برای شما کم کرده ایم. پس اصلا نگران نباشید.

ویژگی های تخت تک نفره چوبی کودکان

  • تنوع در طرح
  • تنوع در رنگ
  • تنوع در اندازه
  • جنس ام دی اف مرغوب
  • قیمت های بسیار مناسب

اجزای این سرویس خواب را می توانید در نهایت آسودگی انتخاب کنید. کمد لباس، پاتختی، صندلی، تخت خواب و بالش های کودکانه از جمله اجزای این سرویس خواب هستند.

سرویس خواب چوبی شیک کودک
تخت خواب تک نفره چوبی کرم کشودار

کی به خرید برویم؟

هر زمان که احساس کردید، باید اتاق کودک خود را مجهز کنید، به خرید بروید. هزینه ها مدام در حال زیاد شدن است و نوسان در بازار زیاد است. برای همین توصیه ی ما این است که خرید خود را زیادی عقب نیندازید. دیگر مسئله ی مهم این است که پیش از خرید حتما از کیفیت و مرغوب بودن خرید خود اطمینان حاصل کنید. یک سرویس خواب بی کیفیت بی استفاده خواهد ماند.

در کنار انواع سرویس خواب کودکان و نوجوانان می توانید از دیگر محصولات ما مانند تخت خواب تک نفره چوبی، کابینت های مدرن و کلاسیک، شلف دیوار، دراور، جاکفشی، کمد کودک، میز تحریر و میز ناهارخوری و … نیز دیدن کنید.

تخت تک نفره چوبی سفید شیک
تخت تک نفره چوبی ساده
سرویس خواب چوبی مدرن
تخت چوبی جادار زیبا
تخت تک نفره چوبی شلف دار
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

× پشتیبانی آنلاین واتساپ؟