تفاوت تخت خواب تاشو و مبل تاشو

شاید شما نام مبل تخت شو و تخت تاشو را در کنار هم شنیده باشید. در این مطلب می خواهیم تفاوت تخت خواب تاشو را با مبل تاشو و مدلهای مختلف آن رابررسی کنیم.

تخت خواب تاشو یک وسیله مناسب و کاربردی برای فضاهای کوچک است. ممکن است شما نیز به دلیل فضای کم منزل و اتاق خواب خود با مشکلاتی زیادی رو به رو شده باشید؛ خرید یک تخت خواب تاشو می‌تواند این مشکلات را به خوبی برطرف کند. این مدل از تخت خواب فضای کمی را اشغال کرده و یک جای مناسب برای استراحت فراهم می‌کند. همچنین با استفاده از این تخت‌خواب‌ها محیط زندگی شما دیگر شلوغ و یا کوچک‌ به نظر نمی‌آید. شاید شما نام مبل تخت شو و تخت تاشو را در کنار هم شنیده باشید. مبل تا شو، مبلی‌ست که به تخت تبدیل می‌شود. درحالیکه تخت خواب تا شو تختی است که جمع می‌شود. در ادامه تفاوت تخت تاشو و مبل تاشو بیان می شود و کمی بیشتر باهر دو نوع تخت خواب آشنا می شویم.

خرید مبل تخت خواب شو

در این مطلب قصد داریم مزایای استفاده از این تخت و تفاوت آن با مبل تاشو را بررسی کنیم. اگر به دنبال یک وسیله کابردی برای اتاق خواب خود هستید مطالعه این مطلب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

تخت خواب تا شو چیست

همانطور که از نام این وسیله پیداست، کاربر می‌تواند پس از هر بار استفاده از تخت آن را جمع کرده و در فضای تعیین شده جای دهد. این دسته از تخت‌ خواب‌ها طراحی و مدل‌های متنوعی داشته و عموما به صورت عمودی و یا افقی باز و بسته می‌شوند. با خرید تخت خواب تاشو فضای اتاق برای رفت و آمد یا انجام کارهای روزمره بازتر می‌شود پس اگر شما نیز با کمبود جا در منزل خود رو به رو هستید خرید این مدل از تخت خواب را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

مدل‌های تخت خواب تاشو

تخت خواب‌ تاشو دونفره و یک نفره تولید می‌شود. این دو مدل از نظر کارایی با یکدیگر تفاوت نداشته و تنها از نظر اندازه با یکدیگر فرق دارند. همانطور که در بالا نیز توضیح دادیم با توجه به طراحی، این تخت‌ خواب‌ها به صورت عمودی و یا افقی باز و بسته می‌شوند.

تخت تاشو دیواری

این مدل از تخت تاشو درون یک کمد تعبیه شده است. شما می‌توانید پس از استفاده از تخت آن را درون کمد جای دهید. با جمع کردن تخت فضای زیادی بر روی زمین ایجاد می‌شود. در نتیجه شما می‌توانید از فضای کم اتاق خود با خیالی آسوده استفاده کنید.

خرید تخت خواب تاشو سفید

تخت خواب میز تحریر شو

در مدل میز تحریر تخت خواب شو پس از جمع کردن تخت، شاهد یک میز تحریر عالی خواهید بود. این مدل از تخت تاشو طراحی منحصر به فردی داشته که برای اتاق‌هایی با متراژ کوچک بسیار مناسب است. تخت خواب میز تحریر شو از سه بخش اصلی دیواره چوبی: که کاملا ثابت است و نقش پایه نگهدارنده را بازی میکند و به دیوار تکیه می دهد. بخش تخت خواب همانند مدلهای تاشو کمجا و میز تحریری که با دو بازوی متحرک به پشت تخت خواب نصب شده است.

این مدل تخت تاشو مشابه مبل تاشو می تواند در اتاق خواب و اتاق کار مفید باشد.

تخت خواب کم جا میز تحریر شو

با خرید میز تحریرهای کم جا در طرح های مدرن می توانید دکوراسیون اتاق نوجوان و کودک خود را به زیباترین شکل بچینید.

مزایای استفاده از تخت خواب تاشو

  • تخت‌ تاشو عموما در طراحی خود مجهز به یک میز آرایش، کتابخانه و میز مطالعه هستند. به همین دلیل با خریدن این تخت خواب‌ها می‌توانید یک فضای عالی با دکوراسیون منحصر به فرد در اتاق خود ایجاد کنید.
  • مهم‌ترین مزیت استفاده از این وسیله حجم فضایی‌ست که اشغال می‌کند. با جمع کردن تخت خواب فضای اتاق به طور قابل توجهی بازتر شده و شما می‌توانید به راحتی از این فضای خالی استفاده کنید.
  • این تخت‌ خواب‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تهیه و تولید می‌شوند. با استفاده از آن‌ها یک فضای عالی، شیک و زیبا برای اتاق ایجاد خواهد شد.

تفاوت تخت خواب تاشو با مبل تاشو

تفاوت مبل تاشو (مبل تخت خواب شو) با تخت خواب تاشو کاملا مشخص است. در واقع مبل تا شو، مبلی‌ست که به تخت تبدیل می‌شود. اما تخت خواب تا شو تختی است که جمع می‌شود. برای درک صحیح از تفاوت این دو محصول مطالعه این قسمت خالی از لطف نیست.

مبل‌ تاشو را می‌توانید هم به عنوان مبل و هم به عنوان تخت خواب استفاده کنید. کاربران می‌توانند با توجه به نیاز خود از مبل و یا تخت خواب استفاده کنند. مبل تاشو برای آن دسته از افرادی که فضای بسیاری کمی دارند بسیار مناسب و کاربردی‌ست. همچنین افرادی که در خانه‌های خود اتاق مخصوص مهمان ندارند با قرار دادن این مبل تاشو می‌توانند فضایی کاملا راحت و مناسب برای مهمان خود ایجاد کنند. مبل‌های تاشو برای دانشجویان و یا افرادی که در سوییت‌های کوچک بدون اتاق زندگی می‌کنند نیز یک گزینه عالی به نظر می‌رسد. با استفاده از این مدل مبل‌ها می‌توانید از فضای خود به عنوان اتاق نشمین، اتاق خواب و یا اتاق مطالعه استفاده کنید. مبل‌های تاشو انواع مختلف و مدل‌های متنوعی دارند. این مبل‌ها به صورت تک‌نفره، دو نفره و سکشنال طراحی و تولید می‌شوند. خریداران با توجه به نیاز خود و محیط منزل می‌توانند مدل‌های مختلف این مبل را استفاده کنند.

امروزه با طراحی‌های منحصر به فرد برای دکوراسیون می‌توان از فضاهای اندک محیط خود حداکثر استفاده را کرد. تخت خواب تاشو یک وسیله کاربردی برای اتاق‌های کوچک است. پیشنهاد می‌کنیم برای خرید این تخت‌ها به جنس بدنه، جک و … توجه کنید. در صورت نامرغوب بودن جنس چوب و یا سایر تجهیزات عمر محصول کوتاه شده و یا حین استفاده از تخت (هنگام باز و بسته کردن) صدای ناخوشایندی تولید خواهد شد.

3.3/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

× پشتیبانی آنلاین واتساپ؟