تفاوت تخت خواب های divans و bedsteads چیست؟

تخت خواب های divans و bedsteads دو نوع از تخت خواب های محبوب در سراسر جهان هستند و ما در این مقاله قصد داریم به توضیح و بررسی هر کدام از آن ها بپردازیم و در ادامه به بین نکات مثبت و منفی تخت خواب های divans و bedsteads خواهیم پرداخت .

سوالات اساسی

به هدف فکر کنید

آیا راحتی برای شما مهم است ؟ آیا نوع تخت خواب مهم است ؟ آیا به فضای ذخیره سازی نیاز دارید ؟ این موارد به تعیین بستر ایده آل شما کمک می کند .

بودجه خود را تنظیم کنید

قیمت ها واقعا می تواند بین انواع تختخواب متفاوت باشد ، بنابراین تعیین بودجه شما می تواند یک روش مفید برای تمرکز انتخاب های شما باشد .

divans چیست ؟

divans چیست ؟

دو نوع اصلی تخت خواب ها ،  divans و bedsteads است . مهمترین تفاوت بین آن ها این است که یک divans تقریبا همیشه با یک تشک همراه است اما با یک bedsteads ، شما فقط یک قاب می خرید .

یک divans در اصل پایه ای است که یک تشک در بالای آن قرار دارد . تشک معمولاً با پایه همراه است و هیچگونه صندلی با آن وجود ندارد ، اما شما می توانید یک هدست را جداگانه بخرید و آن را بچسبانید .

همچنین دو نوع پایه divans وجود دارد . اولین مورد ، یک پایه بالایی سکوی است که یک کیفیت عالی را ارائه می دهد و محکم تر است و به طور کلی ارزان ترین گزینه پایه است . دوم پایه لبه دار است که شامل لایه ای از چشمه های جیب برای احساس نرم تر ، شفاف تر و راحتی بیشتر است .

سپهر چوب برای رفع این مشکل یک پایگاه واقعی لبه را ارائه می دهد . این ها دارای یک لبه تقویت شده هستند که چشمه های جیب را در بر می گیرند . این امر به شما امکان می دهد بدون ترس از خاموش کردن لامپ کامل از تشک استفاده کنید .

نکات مثبت و منفی تخت های divans

نکات مثبت

divans وسیع ترین نوع تختخواب است .

divans نسبت به سایر تخت خواب ها ارزان تر هستند .

تختخواب های divans اغلب به دلیل نرمی اضافه شده به پایه لبه های چشمی راحت تر به نظر می رسند (گرچه راحتی تا حد زیادی به انتخاب شما برای تشک بستگی دارد) .

divans معمولاً از گزینه های ذخیره سازی ، یعنی زیرتختی ، فضای حفره ای باز یا فضای سبک عثمانی استفاده می کنند ، به این ترتیب تشک بلند می شود تا فضای ذخیره سازی گسترده ای را نشان دهد ، مناسب برای ملافه ها ، چمدان ها و سایر وسایل بزرگ .

divans معمولاً قابل تنظیم تر هستند ، یعنی شما می توانید هدست ، پارچه های پایه و گزینه های ذخیره سازی را انتخاب کنید .

نکات منفی

یکی از تفاوت های تخت خواب های divans و bedsteads این است که divans نسبت به bedsteads کمتر زینت بخش و شیک هستند .

تختخواب های divans همیشه گزینه ارزان قیمت نیستند . این بستگی به انتخاب هدست ، طراحی پایه ، تشک و گزینه های ذخیره سازی دارد .

bedsteads چیست ؟

bedsteads چیست ؟

روتختی یا فریم تخت خواب به طور معمول از جنس چوب یا فلز ساخته شده است و از یک صندلی ، پاها و یک چارچوب تخته دار برای پشتیبانی از تشک تشکیل شده است .

bedsteads معمولاً گزینه تزئینی تر به حساب می آیند و تمایل دارند با انتخاب رنگ ها ، شکل ها و استایل ها متفاوت روبرو شوند . بعضی از تخت خواب ها کاملاً اثاثه یا تزیین شده و تعدادی نیز دارای فضای عثمانی هستند . برخی از مدل های امروزی دارای ویژگی های زیبایی مانند درگاه USB و روشنایی زیر تخت خواب هستند .

نکات مثبت و منفی از bedsteads

نکات مثبت

تخت خواب ها یک محور بسیار جذاب برای اتاق خواب شما هستند و به طور کلی تزئین شده و برجسته تر از divans هستند . طرح های ما از تخت های چوبی سنتی تا تخت های بدون درز با دکمه های عمیق مخمل خواب دار تا تخت های معاصر با نسبت های براق متغیر است .

نیازی به خرید هدست جداگانه نیست .

بیشتر تخت خواب ها در رنگ ها و شکل های بی شماری قرار دارند و تخت خواب های bedsteads در انواع مختلفی از پارچه های چرمی و پارچه ای موجود است .

بیشتر تخت خواب های bedsteads احساس فضای بهتری نسبت به یک divan ایجاد می کنند و باعث می شوند اتاق خواب شما به دلیل فضای گسترده ای که در زیر قاب قرار دارد ، احساس بزرگتر و هوای بیشتری داشته باشد .

برخی از ملافه های تخت خواب دارای تخته های قابل تنظیم هستند و به شما امکان می دهند احساس سفت تر یا انعطاف پذیر تری ایجاد کنید .

بعضی از ملافه ها دارای گزینه های ذخیره سازی هستند .

نکات منفی

یکی دیگر از تفاوت های تخت خواب های divans و bedsteads این است که bedsteads معمولاً گرانتر از divans هستند ، به خصوص که باید تشک را جداگانه بخرید .

بر خلاف divans ، ملافه ها معمولاً از امکانات انبارداری نیستند و جمع شدن وسایل زیر تخت می تواند کثیف به نظر برسد .

انواع دیگر تخت خواب ها

ما همچنین طیف وسیعی از تخت خواب های قابل تنظیم را با عملکرد آسانسور برقی و چرخشی به فروش می رسانیم و برخی از واحدهای ماساژ داخلی برای تسکین دردها و دردهای خود می بالند . آن ها در انواع پارچه ها قرار می گیرند و برخی گزینه های ذخیره سازی دارند . آن ها معمولاً گران تر از تخت های معمولی هستند ، اما معمولاً تشک و headboard در قیمت گنجانده می شوند .

تعدادی از تخت های مهمان و تخت خواب کودک را نیز می توانید در مجموعه اتاق خواب ما پیدا کنید . تختخواب های مهمان دو تخت خواب دو نفره با یک تخت اضافی است که درون قاب قرار دارد . تختخواب های متوسط ​​بچه های ما چند منظوره ، تختخواب میان رده با قفسه های انبار ، کمد ، قفسه ، میز و یا یک تخته آماده در زیر سکوی خواب است .

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

× پشتیبانی آنلاین واتساپ؟