خرید کمد لباس و ایده های کاربردی آن

در خرید کمد لباس اتاق خواب باید توجه کنید که این کمد متناسب با دکوراسیون اتاق خواب طراحی و نصب شود. در خانه های کوچک استفاده از کمد های چند کاره توصیه می‌شود.

ایده هایی کاربردی در خرید کمد لباس 

با توجه به این که خیلی از خانواده ها در خانه های امروزی با مشکل فضای ذخیره وسایل منزل مواجه اند. در این مقاله گروه سپهرچوب  سعی دارد مشاوره هایی برای حل این دغدغه فکری در اختیار شما قرار دهد. کافیست یک نگاه به دیوارهای اتاق تان بیندازید تا متوجه کمبود کمد لباس و اهمیت وجود یک دکوراسیون شیک و کاربردی شوید. کمد دیواری محیطی را برای قرار دادن وسایل ضروری و حتی غیر ضروری شما مهیا می‌کند. در خرید کمد لباس برای اتاق تان فقط جای دادن لباس و وسایل منزل را مد نظر قرار ندهید. چرا که کمد می‌تواند با طراحی و ساخت مناسب استفاده های دیگری نیز برایتان داشته باشد.

کمد چند کاره

در خرید کمد لباس اتاق باید توجه کنید که این کمد متناسب با دکوراسیون اتاق خواب طراحی و نصب شود. در خانه های کوچک خرید کمد های چند کاره توصیه می‌شود. در طراحی این کمد ها شما می‌توانید یک تخت کم جا در آن تعبیه کنید. در این صورت شما در طول روز فضای اتاق بزرگتری دارید.

می‌توانید فضایی از یک نوع کمد دیواری را برای جای دادن تلویزیون درآن اختصاص دهید و یک درب ریلی برای این قسمت در نظر بگیرید، تا در مواقعی که استفاده ندارید در را ببندید و جلوی تلویزیون را بدین وسیله پوشش دهید.

کمد لباس دیواریهمچنین می توانید یک محلی از کمد های کم جا را برای قرار دادن کامپیوتر (به عنوان میز کامپیوتر) طراحی و اجرا نمایید. تا هم فضایی برای کار داشته باشید و هم به عنوان میز تحریر و مطالعه از آن بهره ببرید. علاوه براین سپهرچوب برای شما امکان خرید میز لپ تاپ و کامپیوتر تاشو و ساده را در انواع طرح ها و رنگ ها فراهم کرده است

کمد تاشو و کم جا

کتابخانه نیز یک آپشن دیگر است که در ساخت کمد دیواری آن را معمولا مد نظر قرار می‌دهند. با تلفیق کمد و کتابخانه محیطی کاربردی و همینطور زیبا خواهید داشت. می‌توانید از شلف دیواری و کتابخانه در فضایی جدا از کمد لباس بهره ببرید. با دیزاین شیک شلف می‌توانید از فضای اتاق بیشتر استفاده کنید.

نوعی از کمد، کمدهای رختخوابی هستند که برای چیدن رختخواب طراحی می‌شوند، که این کمد ها بدون طبقه هستند و بیشتر در خانه های ایرانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. می توانید از درهای آینه ای در کمد دیواری استفاده کنید. با این کار با یک تیر چند نشان زده اید، این درها علاوه بر زیبایی ، به عنوان کنسول نیز مورد استفاده قرار میگیرند و مهم تر اینکه این درب ها فضا را بزرگتر و دلباز تر نشان می دهند و موجب میشوند که بازتاب نور در اتاق تان بیشتر باشد.

خرید تخت خاب تاشوکمد دیواری جداساز

در خرید کمد لباس اتاق به این نکته توجه کنید که قرار نیست که کمد دیواری حتما در اتاق باشد، مثلا می‌توانید کمد دیواری را در هر جایی از منزلتان نصب کنید. در برخی از خانه ها نوعی از کمد دیواری اجرا می‌شود که با هدف جداسازی محیط طراحی شده اند. این سبک از کمد ها به طریقی نقش دیوار را در بخشی از منزل ایفا می‌کنند که به مراتب از دیوار زیبا ترند و کارایی زیادی دارند. این نوع از کمد دیواری ها با طراحی بخش هایی برای چیدن لوازم لوکس و دکوری به خانه زیبایی خاصی می‌دهند. این کمد ها را می توانید با خرید جاکفشی داشبوردی و ساده ، کابینت و یا کاغذ دیواری ست کنید.

نورپردازی در کمد کم جا

در کمد لباس ام دی اف ویا کابینت به راحتی می‌توانید قسمت هایی را برای نورپردازی و دیزاین فضای اتاق طراحی کنید. در خرید کمد لباس اتاق حق انتخاب و گزینه های زیادی پیش روی شماست. حتی کمد ام دی اف این قابلیت را دارد که پس از مدتی اگر خواستید تغییری در آن ایجاد کنید ، می توانید به راحتی طرح جدیدتان را روی آن پیاده سازی کنید.

چنانچه فضای آشپزخانه منزلتان کوچک است و وسایل آشپزخانه به قدری زیادند که محیط را شلوغ کرده اند، پیشنهاد سپهر چوب به شما استفاده از کابینت هایی به شکل کمد دیواری است ، چون تقریبا از کف تا سقف طراحی می‌شوند، فضای ذخیره سازی فوق العاده ای را فراهم می آورند.

در کابینت مدرن و کلاسیک می‌توانید بخشی از محیط آشپزخانه را به خرید میز ناهارخوری کم جا اختصاص دهید.

زمان انتخاب رنگ به طبیعت رجوع کنید

در انتخاب رنگ هنگام خرید کمد دیواری معیارهای زیادی دخیل هستند. رنگ انتخاب شده باید با مدل کمد و فضا هم خوانی داشته باشد. معمولا برای کمد کودک و یا کمد نو جوان از رنگ های پر انرژی و متضاد همراه با تصویری مورد علاقه ایشان بهره می برند که ممکن است هیچ همخوانی با دکوراسیون  جاهای دیگر منزل نداشته باشد.

ولی در اتاق های دیگر پیشنهاد ما این است که به هنگام انتخاب رنگ کمد، دراور، میزتحریر، کابینت و یا هر وسیله دیگر خانه به سراغ رنگ هایی چون: قهوه‌ای، سفید، خاکستری، شنی و سبز بروید چرا که این رنگ ها طبیعت را در ذهن ما تداعی می‌کنند و دکوراسیونی که با الهام گرفتن از طبیعت طراحی می‌شود چشم نواز و آرامش بخش است.

کمد دیواری ام دی اف با قفسه بندی

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

× پشتیبانی آنلاین واتساپ؟