معرفی فاکتورهای خرید جاکفشی

معرفی فاکتورهای خرید جاکفشی

یکی از وسایل لازم در هر خانه‌ای که علاوه بر زیبایی هر چه بیشتر دکوراسیون به عنوان یک وسیله کاربردی و واجب در هر خانه به شمار می‌رود، جاکفشی است. خرید جاکفشی برای هر خانواده‌ای لازم بوده و به جهت نگهداری مناسب از کفش‌ها تهیه آن توصیه می‌شود. خرید جاکفشی مناسب می‌تواند به خوبی از کفش‌ها مراقبت کرده و در این صورت عمر کفش‌ها نیز به طبع بیشتر خواهد شد.

در کنار خرید این وسیله از آنجایی که این کالا به عنوان یکی از جلوه‌های زیبای خانه به شمار می‌رود باید با دکوراسیون نیز هماهنگی لازم را داشته باشد. وجود جاکفشی می‌تواند سر و سامانی به نظم و ترتیب کفش‌ها دهد که در این صورت کفش‌ها جای کمتری را اشغال کرده و می‌توانند در مدت زمان بالا بدون تغییر باقی بمانند.

خوشبختانه جاکفشی یکی از جمله وسایلی است که به مانند بسیاری از محصولات در طرح‌ها، مدل‌ها و جنس‌های مختلف و متناسب با نیاز افراد تولید می‌شود. برخی از این جاکفشی‌ها شامل مدل‌هایی همچون جاکفشی ساده، جاکفشی همراه با آینه، جاکفشی کمدی و غیره است که هر یک متناسب با فضای منزل و نیاز شما طراحی شده است.

آشنایی با انواع جاکفشی

جاکفشی‌های حال حاضر دارای طرح‌ها و مدل‌های مختلفی هستند که در زیر به برخی از پرطرفدارترین آنها اشاره می‌کنیم:

  • جاکفشی پارچه‌ای: یکی از ساده‌ترین جنس‌های به کار رفته در جاکفش‌ها نوع پارچه‌ای آن است. این نوع جاکفشی‌ها متناسب برای افرادی که با فضای کم در خانه مواجه هستند طراحی شده و می‌تواند پشت درب منزل قرار گیرد و فضای کمتری را اشغال کند.
  • جاکفشی درب دار: یکی دیگر از جاکفشی‌هایی که به جهت اشغال فضای کمتر در خانه‌های امروزی طراحی شده، جاکفشی‌هایی است که به صورت درب دار هستند. این نوع جاکفشی‌ها به دلیل جای‌گیری کمی که دارند می‌توانند متناسب با دکوراسیون منزل انتخاب شده و به دلیل درب دار بودن از نشستن آلودگی و گرد و غبار بر روی کفش‌ها جلوگیری می‌کنند و بدین صورت علاوه بر جلوگیری از بوی نامطبوع، عمر کفش‌ها نیز افزایش پیدا خواهد کرد.
  • جاکفشی کشویی: یکی از مدل‌های پرطرفدار جاکفشی‌ها، مدل کشویی آن است که به صورت کشویی طراحی شده و به مانند مدل درب دار می‌توانند پاکیزگی کفش‌ها را تضمین کرده و در این صورت آلودگی بر روی کفش‌ها نخواهد نشست.
  • جاکفشی آینه دار: جاکفشی‌هایی که به صورت آینه دار طراحی می‌شوند متناسب برای خانواده‌هایی است که با کمبود فضا در خانه خود مواجه هستند و به همین دلیل جاکفشی‌ای خریداری می‌کنند که به صورت آینه دار باشد و بتواند توانایی انجام دو کار را داشته باشد.
  • جاکفشی به شکل عمودی: برخی از جاکفش‌هایی که به صورت عمودی طراحی می‌شوند عرض کمتری داشته و در عوض ارتفاع بیشتری دارند که همین امر موجب می‌شود شکل ظاهری آنها به صورت عمودی باشد. این نوع جاکفشی جای کمی را اشغال کرده و دارای زیبایی مخصوص به خود است.
  • جاکفشی نیمکتی: برخی از کفش‌ها به سختی پوشیده می‌شود به همین دلیل بهتر است زمانی که کفش را به پا می‌کنید بر روی صندلی بنشینید. جاکفشی نیمکت دار نمونه‌ای دیگر از جاکفشی‌های امروزی است که دارای نیمکت بوده و زمان پوشیدن کفش می‌توان به راحتی بر روی نیمکت نشسته و کفش را به پا کرد.

عوامل مهم در خرید جاکفشی

از جمله فاکتورهای خرید جاکفشی که از اهمیت بالایی برخوردار هستند در زیر برای شما آورده شده است. توجه به تمامی موارد گفته شده موجب می‌شود تا هنگام خرید جاکفشی بتوانید محصولی مناسب را برای منزل خود خریداری کنید. این فاکتورهای مهم شامل موارد زیر هستند:

  • ابعاد و اندازه جاکفشی: اولین موضوعی که باید در هنگام خرید جاکفشی به آن توجه کنید ابعاد و اندازه جاکفشی مورد نظر است. اگر منزل بزرگی دارید و فضای کافی به جهت قرارگیری جاکفشی دارید می‌توانید از جاکفشی‌هایی با ابعاد بزرگ‌تر استفاد کرده و زیبایی خانه خود را دو چندان سازید. در مقابل اگر با کمبود فضا در منزل خود مواجه هستید باید از جاکفشی‌هایی با اندازه کوچکتر استفاده کنید که بتواند علاوه بر جای‌گیری کم به خوبی کاربرد خود را حفظ کند.
  • تعداد طبقات جاکفشی: در کنار ابعاد جاکفشی، تعداد طبقاتی که برای جاکفشی تعریف می‌شود نیز در هنگام خرید عامل بسیار مهمی خواهد بود، ابعاد طبقات و فاصله ارتفاع آن برای کفش‌هایی همچون بوت و سایر کفش‌های زمستانی بسیار مهم است، بنابراین ارتفاع طبقات جاکفشی را در هنگام خرید در نظر داشته باشید. اگر خانواده شلوغی هستید و کفش‌های بسیاری دارید به طبع باید جاکفشی‌ای که انتخاب کنید دارای طبقات بیشتر باشد و برعکس این مورد نیز برای افرادی که خانواده کوچکی دارند و کفش‌های کمی دارند می‌تواند مناسب باشد.
  • جنس جاکفشی: همان‌طور که می‌دانید جاکفشی‌ها دارای جنس‌های مختلف پارچه‌ای، چوبی و فلزی هستند به همین دلیل در هنگام خرید اگر به دکوراسیون خانه خود اهمیت می‌دهید حتما به جنس جاکفشی، طراحی و رنگ آن نیز توجه کرده و متناسب با نیاز خود یکی از جنس‌های جاکفشی مورد نظر را خریداری کنید. در حالت معمول خانه‌هایی که دارای دکوراسیون مدرن هستند از جاکفشی‌های چوبی و فلزی استفاده کرده و خانه‌هایی که دکوراسیون کلاسیک دارند از جاکفش‌های چوبی و پارچه‌ای متناسب با نیاز منزل خود استفاده می‌کنند.
  • رنگ جاکفشی: انتخاب رنگ جاکفشی کاملا بستگی به طراحی داخلی منزل دارد. اگر وسایل شما به رنگ طوسی و سفید باشد به طور حتم انتخاب جاکفشی‌ای با رنگ قهوه‌ای جلوه بسیار زیبایی نخواهد داشت. بنابراین در هنگام خرید علاوه بر جنس جاکفشی به رنگ آن نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید تا بتواند زیبایی منزل‌تان را دو چندان سازد.

شیوه‌های خرید جاکفشی

با مدرنیته شدن و پیشرفت روزافزون علم و فناوری در حال حاضر می‌توان خرید جاکفشی را علاوه بر خرید حضوری به صورت اینترنتی نیز انجام داد. در روش سنتی یا همان حضوری شما باید به بازار رفته و فروشگاه‌های مختلف را به جهت خرید محصول انتخابی خود بررسی کنید تا شاید جنس مورد نظر را پیدا کرده و یا مدت زمان بالایی را در خیابان‌ها به دنبال محصول مورد نظر بگردید اما خرید اینترنتی این کار را برای شما بسیار آسان کرده است.

با کمک فروشگاه اینترنتی خرید جاکفشی شما می‌توانید در کمترین زمان محصولات متنوع را متناسب با جنس، رنگ، قیمت و هزینه ارسال بررسی کرده و پس از گذشت چند دقیقه به راحتی محصول انتخابی را به صورت اینترنتی و بدون صرف مدت زمان طولانی به جهت گشت و گذار در بازار با قیمتی به صرفه‌تر خریداری کنید. تنها در هنگام خرید اینترنتی به معتبر بودن سایت فروشگاه انتخابی توجه ویژه‌ای داشته باشید تا خریدی راحت و بدون دردسر را تجربه کنید.

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

× پشتیبانی آنلاین واتساپ؟