انواع مدل های تخت خواب از نظر اندازه

به طور شهودی ، دانستن اندازه های مختلف تخت خواب به اندازه کافی آسان به نظر می رسد اما واقعیت این است که انتخاب اندازه مناسب تشک شما می تواند پیچیده تر از آنچه فکر می کنید باشد . برای کمک به شما در تصمیم گیری های مناسب هنگام انتخاب انواع مدل های تخت خواب از نظر اندازه ، خلاصه ای از متداول ترین اندازه گیری هایی که به صورت آنلاین و یک فروشگاه مشاهده خواهید کرد را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید ایده خوبی برای تخت خواب و اتاق خواب خود داشته باشید .

تخت خواب یک نفره کوچک

نخت خواب یک نفره

همان طور از اسم آن نیز پیداست این مدل تخت خواب ها مخصوص یک نفر هستند . این نوع تخت خواب همچنین در بیشتر موارد ممکن است به عنوان تختخواب کودک نیز مورد استفاده قرار بگیرد . اندازه این نوع تخت خواب ها معمولا 30 در 75 اینچ می باشد .

تخت خواب Twin Bed

تخت خواب Twin Bed

اندازه این مدل تخت خواب ها معمولا 38 در 75 اینچ است .

به طور معمول این نوع تخت خواب ها ایده آل برای کودکانی است که دارای تختخواب های کوچک هستند و اکنون بزرگتر شده اند و نیاز به تخت بزرگتر دارند .

علاوه بر این ، برای کسانی که اتاق هایی کوچک دارند و یا یک اتاق را با خواهر و برادر یا هم اتاقی مشترک دارند ، تخت خواب های Twin Bed یک انتخاب ایده آل است . تختخواب های روزانه ، تختخواب های خوابگاهی و مواردی که در اتاق مهمان قرار دارند اغلب از این نوع استفاده می کنند .

آنچه در مورد تخت Twin Bed و یک تخت کودک نو پا بزرگتر باید توجه داشته باشید این است که راحتی بیشتر مورد توجه است . معمول است که ، پس از رسیدن به اندازه Twin Bed ، از مواد با کیفیت بیشتری استفاده شود و مهندسی بیشتری با محوریت راحتی انجام شود . این بدان دلیل است که هر چه پیرتر می شویم ، بیشتر خواب راحت را یک ضرورت می دانیم .

تخت خواب کامل

تخت خواب full

اندازه این نوع تخت خواب ها معمولا 54 در 75 اینچ می باشد و معمولاً به آن ها “استاندارد دوتایی” نیز می گویند .

اگر در یک رابطه هستید ، این ممکن است بهترین انتخاب برای شما نباشد ، زیرا تناسب بسیار زیاد خواهد بود . به همین ترتیب ، اگر شما پ فرزندی دارید که در کنار شما می خوابد ، ممکن است بخواهید گزینه گسترده تری را در نظر بگیرید .

تخت خواب Queen Bed

یکی از مدل های تخت خواب از نظر اندازه که محبوبیت بسیار نیز دارد تخت خواب Queen Bed است . اندازه تخت خواب های Queen Bed معمولا 60 در 80 اینچ است . تقریباً برای هرکسی ایده آل است ، به این دلیل که به اندازه کافی طولانی و گسترده است که بتواند مناسب بیشتر خواب آور باشد . این نوع تخت خواب ها بیشتر برای کسانی که به همراه همسر ، فرزند خود می خوابند ، مناسب می باشد .

هنگام فکر کردن در مورد این انواع بزرگتر ، لازم است فضای زندگی را در نظر بگیرید. این ها فضای بسیار بیشتری از تخت خواب های Twin یا Full را به خود اختصاص می دهند ، بنابراین ، امکان حرکت آزادانه در اتاق خواب ممکن است محدود شود .

تخت خواب King Bed

اندازه این مدل از تخت خواب ها معمولا 76 در 80 اینچ می باشد . توصیه می شود از این مدل تخت خواب ها خودداری کنید مگر اینکه اتاق شما حداقل 12 در 12 متر باشد . این گزینه مناسب برای زوج هایی است که با بچه های خود می خوابند و فضای خواب بیشتری را برای خود می خواهند .

تخت خواب California King Bed

ابعاد این نوع تخت خواب ها معمولا 72 در 84 اینچ است و این یکی از بزرگترین گزینه های موجود در بازار می باشد . برای افراد فعال خواب آور ، افراد قد بلند و زوج های دارای کودک بسیار مناسب است .

کدام مدل های تخت خواب از نظر اندازه برای من بهترین است ؟

بزرگتر همیشه بهتر نیست ، اما در بیشتر موارد نمی تواند صدمه ببیند . فضای بیشتر می تواند به معنای وقفه کمتر از خواب باشد ، اما اگر همیشه ترجیح می دهید به جای پخش شدن ، نوازش کنید ، فضای اضافی ممکن است ارزش آن را نداشته باشد ، به خصوص اگر با بودجه کم مواجه هستید .

در بسیاری موارد ، زوجین یک نسخه بزرگتر از یک تخت ارزان قیمت را انتخاب می کنند ، اما اگر به فضای اضافی احتیاج ندارید ، این پول بهتر می تواند برای ویژگی هایی مانند خنک کننده یا جداسازی حرکت صرف شود .

نتیجه

هنگام تلاش برای یافتن اندازه مناسب تخت خواب متناسب با نیاز شما یا خانواده ، این مواردی هستند که باید در نظر داشته باشید .

ابتدا اگر قصد ارتقاء دارید ، حتما ابعاد تخت فعلی خود را بدانید . شما نمی خواهید یک گزینه بزرگتر را خریداری کنید و به طور تصادفی همان نوع را انتخاب کنید .

دوم ، اگر در حال حرکت هستید ، فراموش نکنید که اتاق مورد نظر را در آن بخواهید اندازه گیری کنید . داشتن تشک بسیار بزرگ برای فضا وحشتناک است . در اطراف اتاق مشکل خواهید داشت و فضای شما به همان اندازه زیبایی شناسی نخواهد بود .

اکنون که اطلاعات بیشتری در مورد اندازه ها دارید می توانید راهنماهای دیگری را که برای نیازها و انواع خاص تحقیق کرده اید ، بررسی کنید . برای این موارد می توانید به سایت سپهر چوب مراجعه کنید .

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

× پشتیبانی آنلاین واتساپ؟