تخت خواب دخترانه / پسرانه ۵ ایده ناب برای اتاق خواب

تخت خواب کودک دخترانه / پسرانه از اهمیت زیادی برخوردار است. انتخاب تخت مناسب، رنگ متناسب با جنسیت کودک، طرح و مدل های جذاب یک طبقه و دو طبقه می تواند چهره متفاوتی به اتاق کودک بدهد. بعلاوه با انواع وسایل چوبی خاص می توانید از فضای اتاق استفاده بهینه داشته باشید.

تخت خواب دخترانه / پسرانه

اتاق کودک یکی از زیباترین و دوست داشتنی ترین جاهای هر خانه است. معمولا اتاق کودک را با انواع وسایل، کاغذهای رنگی، اسباب بازی و عروسک تزئین می کنند. بنابراین بدیهی است که با یک اتاق شلوغ و پر از وسایل مختلف روبرو باشیم. این موضوع بویژه در مواردی که اتاق کودک شما کوچک باشد بیشتر خودنمایی می کند. برای چیدمان وسایل اتاق کودک لوازم متعددی وجود دارد. انواع تخت خواب دو طبقه، تخت خواب با سقف شیروانی، قفسه ها و شلف های دیواری، میز تحریر کم جا، تخت خواب کم جا و کمد های لباس را می توانید به زیبایی در اتاق کودک خود جای دهید.

رنگ اتاق، تخت خواب، فرش و مبلمان اتاق کودک را می توانید بر حسب اندازه اتاق، جنسیت فرزند، میزان نور اتاق و سلیقه خود انتخاب کنید. رنگ های شاد صورتی و لیمویی را می توانید برای اتاق کودک دخترانه و رنگ های آبی روشن و سبز روشن را برای اتاق کودک پسرانه در نظر بگیرید. در صورتیکه یک اتاق برای دو فرزند دختر و پسر خود دارید، انواع رنگ های سفید، زرد، کرم و نارنجی را می توان بر هر جنسیت بکار برد. در ادامه به معرفی پنج ایده جذاب برای اتاق کودک می پردازیم.

تخت خواب دخترانه /پسرانه

۵ ایده جذاب اتاق کودک

اگر در فکر یک چیدمان جذاب و متفاوت برای اتاق کودک خود هستید، در ادامه پنج ایده دوست داشتنی و جذاب برای دکوراسیون اتاق کودک شما معرفی می کنیم.

1) تخت خواب دو طبقه کودک استفاده بهینه از فضای اتاق:

تخت خواب دخترانه / پسرانه دو طبقه را می توانید در اتاق کودک خود قرار دهید. این تخت ها برای دو کودک که در یک اتاق با هم هستند بهترین گزینه خواهد بود. از تنوع زیادی برخوردارندو شامل  کمد، میز تحریر، صندلی، دراور و یا شلف و قفسه در طبقه پائین است که فضای بسیار زیبا و مناسبی برای کودک به وجود می آورد.

تخت خواب فانتزی پسرانه
تخت خواب دو طبقه نرده دار
طراحی تخت خواب دوطبقه جذاب

2) میز تحریر کم جا برای اتاق های کوچک:

فرزندان شما برای نقاشی کردن، انجام تکالیف و مطالعه نیاز به میز تحریر دارند. انواع میز تحریر های کم جا در رنگ ها و مدل های متنوع پیشنهاد بسیار خوبی برای اتاق کودک هستند. این وسایل جای کمی اشغال کرده و راحت و زیبا هستند. در برخی موارد امکان تعبیه چندین قفسه، کمد و کشو در میز تحریر وجود داشته و می توان وسایل زیادی در آن قرار داد. بعلاوه برخی از تخت خواب های دو طبقه دارای میز و صندلی در طبقه پائین خود هستند که منجر به اشغال فضای کمتر می گردد.

تخت خواب نوجوان سفید
متنوع ترین تخت خواب کودک
میز تحریر امروزی
طراحی زیبا تختخواب کودک

3)استفاده بهینه از فضای اتاق با شلف و قفسه های دیواری:

دیوارها و زوایای کنج اتاق معمولا جزو مکان هایی هستند که بلا استفاده می مانند. از طرفی اتاق کودکان مملو از عروسک و اسباب بازی است که نیاز به محلی برای قرار دادن دارند. با تهیه انواع شلف و قفسه های دیواری و کنج می توانید به بهترین نحو ممکن از فضاهای خالی اتاق کودک استفاده بهینه نمائید. همچنین انواع عروسک و اسباب بازی را می توان بر روی آن قرار داد و به وضعیت اتاق نظم و ترتیب خاصی بخشید.

مدل تخت خواب مختص کودک ونوجوان
تخت خواب با طراحی خاص
سرویس خواب شیک ام دی اف
طراحی تخت خواب پسرانه

4)تخت خواب با سقف شیروانی یک ایده جدید:

کودکان به وسایل جذاب در اتاق خود اهمیت زیادی می دهند. انها دوست دارند که اسباب بازی و وسایل متفاوت را تجربه کنند. تخت خواب دخترانه / پسرانه با سقف شیروانی یک تخت خواب متفاوت بشمار می رود. رنگ بندی زیبا و طراحی متفاوت تخت چهره جذابی به اتاق کودک می دهد. همچنین کودک شما از خوابیدن در تخت خواب لذت می برد.

تخت خواب با سقف شیروانی دخترانه
تخت خواب دخترانه جدید2020
جدیدترین سرویس خواب دخترانه/پسرانه

5)تخت خواب کم جا مناسب برای اتاق های کوچک:

یکی از مشکلاتی که بسیاری از خانواده ها با آن مواجه هستند فضای کوچک اتاق کودک است. در این اتاق ها با قرار دادن تخت خواب عملا جایی برای دیگر وسایل وجود ندارد. اگر شما نیز برای تهیه تخت خواب کودک خود با محدودیت روبرو هستید، تخت خواب دخترانه / پسرانه با مدل های زیبای شما توصیه می شود. این تخت ها با اشغال فضای کم بهترین گزینه برای اتاق های کوچک هستند.

برای تهیه انواع لوازم چوبی و تخت خواب برای اتاق کودک خود، می توانید از مدل های جذاب و نوآورانه سپهر چوب دیدن کنید. انواع تخت خواب، کمد، میز تحریر، شلف و قفسه های کنج مختص اتاق کودک را می توانید در وب سایت مشاهده کنید.

تخت خواب کودک پسرانه
تخت خواب کم جا وشیک
جدیدترین سرویس خواب دخترانه
تخت خواب کودک دو طبقه کمد دار

خرید انواع تخت خواب دخترانه / پسرانه از سپهر چوب  

برای خرید لوازم اتاق کودک از انواع محصولات ما دیدن نمائید. رنگ های متنوع و آخرین مدل های جدید کودکانه را از ما بخواهید. اگر برای اتاق کودک خود تخت خواب و یا کمد و میز تحریر مشخصی در نظر دارید می توانید طرح و مدل آنرا به کارشناسان سپهر چوب داده تا در اسرع وقت طبق رنگ و طرح شما تهیه گردد. تمام محصولات موجود از جنس تمام ام دی اف بوده و کیفیت آنها تضمین می گردد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

× پشتیبانی آنلاین واتساپ؟