تخت خواب های DIVAN یا BEDSTEAD ؟

تخت خواب های DIVAN و BEDSTEAD دو نوع از انواع تخت خواب های موجود هستند که طرفداران بسیاری نیز دارند .

اگر به دنبال چیزی ارزان هستید ، می توانید تخت خواب های DIVAN را تهیه کنید ، که در واقع یک جعبه چوبی است که در مواد پوشانده شده است . اگر می خواهید یک تخت خواب DIVAN داشته باشید ، می توانید یک پایه دیواری چشمه ای را ایجاد کنید که دارای لایه ای از چشمه های خاص خود برای اضافه کردن یک لایه اضافی از راحتی است .

شما می توانید تخت خواب های DIVAN را فروشگاه اینترنتی سپهر چوب تهیه کنید .

تخت خواب ها معمولاً از چوب یا فلز ساخته می شوند و دارای یک سری برش برای پشتیبانی از تشک هستند .

کدام نوع تخت خواب بهتر است ؟

کدام نوع تخت خواب بهتر است ؟

اکثر افراد به دلیل قیمت پایین تر تخت خواب های DIVAN نسبت به تخت خواب های BEDSTEAD را ترجیح می دهند .

با این حال ، بسیاری از افراد ظاهر تخت خواب های BEDSTEAD را ترجیح می دهند و همچنین از مزایای دیگری مانند اجازه جریان هوا بیشتر و هدبورد داخلی آن ها استفاده می کنند ، بنابراین نیازی به خرید جداگانه هدبورد نیست .

برخی از ملحفه های تخت خواب برای تشک های چرمی ایده آل نیستند . مسئله این است که اگر یک تشک بهاری در صورت نشستن بر روی تخته های سنگین پشتیبانی نمی کند و می تواند عمر تخت را کاهش دهد زیرا لباس به طور یکنواخت نخواهد پوشید . اگر بین شکاف های خود شکافهای بزرگی دارید مسئله مهمتری است . در همین حال ، متخصصان مربوطه می گوید که تشک های مخصوص لاتکس برای تخت خواب با پایه های شکاف دار مناسب هستند .

بعضی از تخت های فلزی ارزان قیمت از تخته های باریک استفاده می کنند تا تخته سنگ های چوبی مسطح . اگر شما می توانید به ارتقاء سطح پایه یا برش های جامد بپردازید ، از این موارد پرهیز می کنید زیرا وزن آنها و همچنین تخته های مسطح افزایش نمی یابد .

آیا می توانم از یک پایه قدیمی مجدد کرد ؟

این یک مشکل پیچیده است ، زیرا اکثر افرادی که مشاوره می دهند سعی در فروش پایه های دسته دوم خود دارند . برخی می گویند شما باید یک پایگاه جدید بخرید اما وسوسه انگیز است که فرض کنید آن ها می گویند که اگر دوباره از یک مورد استفاده شده دوباره استفاده کنید ، می تواند چند صد هزارتوامن را برای شما ذخیره کند .

متخصصان همیشه توصیه می کنند که پایه و تشک را با هم بخرید زیرا این دو برای ایجاد مکمل یکدیگر از نظر پشتیبانی طراحی و ساخته شده اند .

راهنمایی دیگری که پیدا کردم کمی عملی تر بود و نشان می دهد که اگر از تختخواب استفاده می کنید ، یک بازرسی کامل مبنی بر اینکه قطعه قطعه نشود کافی خواهد بود . در مورد تخت خواب های DIVAN ، تصوری که من دارم این است که اگر از “پایه دیواری جوانه زده” استفاده می کنید (شامل یک لایه چشمه است) و احتمالاً به دقت طراحی شده است تا بتوانید با یک تشک خاص کار کنید .

اگر از یک قاب دیواری ارزان قیمت استفاده می کنید ، آن چیزی بیش از یک قاب چوبی است که از پارچه پوشیده شده است ، بنابراین جایگزین کردن آن ایده آل است ، اما احتمالاً اهمیت کمتری دارد . با این حال ، شما مطمئناً می خواهید به آن بازرسی خوبی بدهید و بررسی کنید که چرخ ها از هم جدا نمی شوند یا چوب شکسته نمی شود و غیره به خاطر داشته باشید که این پارچه است ، بنابراین بعد از 20 سال بیشتر ساخته شده از گرد و غبار است .

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

× پشتیبانی آنلاین واتساپ؟