راهنمای خرید بهترین و مناسب ترین جاکفشی داشبوردی

جاکفشی داشبوردی یکی از انواع جاکفشی مدرن و زیبا است که با استقبال زیادی مواجه شده است. انواع جاکفشی های داشبوردی دارای ظرفیت زیادی بوده و فضای کمی اشغال می کنند. استفاده از این نوع جاکفشی ها ساده و دسترسی به آن آسان است. برای خرید انواع جاکفشی به سپهر چوب مراجعه کنید.

جاکفشی داشبوردی

یکی از وسایلی که امروزه در هر خانه ای مورد استفاده قرار می گیرد جاکفشی است. انواع جاکفشی به مرور زمان از این حالت که تنها محلی برای نگهداری کفش باشد خارج شده و بصورت کمد و دراور با ظاهری زیبا درآمده است. جاکفشی های مدرن و جدید فعلی دارای آینه، محل آویزان نمودن لباس و سایر وسایل دیگر هستند. بدین ترتیب می توان کفش های خود را بدون نگرانی از آسیب دیدن در اثر فشار و یا ضربه نگهداری نمود.

محل قرار گرفتن جاکفشی می تواند بیرون از درب ورودی ساختمان و در محل ورودی باشد و یا اینکه در داخل خانه و کنار درب ورودی قرار گیرد. انواع جاکفشی های موجود در بازار از تنوع زیادی برخوردار هستند. کاربری آنها نیز به مرور زمان گسترش یافته و می توان انواع وسایل مربوط به آنها را در آن قرار داد. در نظر گرفتن کشو، کمد و محل آویز لباس موجب می گردد که از جاکفشی به عنوان محل آویزان نمودن لباس، قرار دادن واکس و سایر وسایل مرتبط استفاده شود. در ادامه به معرفی انواع جاکفشی های موجود در بازار خواهیم پرداخت.

جاکفشی داشبوردی سفید

انواع جاکفشی داشبوردی و کمدی

یکی از اولین مدل های جاکفشی که به بازار عرضه شد، جاکفشی های فلزی ساده همانند قفسه است که تنها محلی برای قرار دادن کفش بودند. پس از آن به مرور انواع جاکفشی چوبی بصورت کمد و دراور جایگزین مدل های قبلی شد. جاکفشی های کمد مانند که دارای طبقات متعدد برای قرار دادن کفش است از دیگر مدل های جدیدتر جاکفشی محسوب می شوند. این جاکفشی ها دارای آینه و محل آویزان نمودن لباس هستند و همانند یک کمد در منزل قرار می گیرند.

جاکفشی های داشبوردی از دیگر انواع جاکفشی مدرن است که دارای ظرفیت زیاد برای کفش بوده و فضای کمی اشغال می نمایند. کارکردن با این جاکفشی آسان است و به راحتی باز و بسته می شوند. بعلاوه ظاهر این جاکفشی ها زیبا و قابلیت هماهنگی با انواع دکوراسیون داخلی را دارند. در حالت عادی شما یک دراور زیبا را در کنار دیوار خواهید دید. از طرفی با فضای کمی که اشغال می کنند می توان آنرا در هر فضایی جای داد. بر روی این جاکفشی می توان گلدان، آینه و یا هر چیز دیگری قرار داد.

جاکفشی داشبوردی آینه دار
جاکفشی داشبوردی چوبی
جاکفشی داشبوردی کم جا

ویژگی های جاکفشی داشبوردی خوب

در مطلب فوق انواع جاکفشی های موجود در بازار را معرفی کردیم. نکته در اینجاست که یک جاکفشی ایده آل چه خصوصیاتی باید داشته باشد. یک جاکفشی خوب باید از استحکام فوق العاده برخوردار باشد تا بتوان با خیالی آسوده از آن استفاده نمود. جاکفشی های داشبوردی دارای تعدادی طبقات مختلف است که همانند داشبورد باز و بسته شده و کفش درون آنها قرار می گیرد.

لولای درب های کشویی و جنس درب باید به گونه ای باشد که با استفاده مداوم و روزمره خراب نشود. شما هر روز درب جاکفشی را باز و بسته می کنید لذا جنس بدنه جاکفشی باید استحکام لازم را داشته باشد. ارتفاع کشوها باید به اندازه ای باشد که انواع پوتین، بوت، کفش های پاشنه بلند زنانه، کتونی های ساق بلند و نظیر آن به سهولت در آن قرار گیرد. نکته مهم دیگر این است که کف کفش ها مملو از آلودگی و اشغال است که برخی موارد به کف کفش می چسبند. جاکفشی باید به گونه ای طراحی شود که از ریختن آشغال و خاک کف کفش به کف زمین جلوگیری کند. همچنین این خاک ها به کفش های طبقه زیرین نریزد.

جاکفشی های داشبوردی به گونه ای طراحی شده اند که دارای شیب بوده و هر گونه خاک کفش ها به بیرون نمی ریزد. همچنین معمولا یک یا چند طبقه از جاکفشی با ارتفاع بلند برای انواع کفش و بوت ساقه بلند در نظر گرفته می شود. جاکفشی های داشبوردی بدلیل طراحی منحصر بفرد خود ظرفیت کفش زیادی دارند و حداکثر استفاده از فضا را دارند. در ادامه به معرفی یکی از برترین تولید کننده های انواع جاکفشی خواهیم پرداخت.

جاکفشی داشبوردی سفید قهوه ای
جاکفشی داشبوردی پایه دار سفید
جاکفشی داشبوردی نیمکتی
جاکفشی داشبوردی دیواری

خرید انواع جاکفشی از سپهر چوب

برای خرید انواع جاکفشی های کمدی و داشبوردی توصیه می شود از انواع محصولات سپهر چوب دیدن نمائید. کلیه جاکفشی ها و سایر محصولات بطور کامل از چوب ام دی اف ساخته می شوند لذا استحکام و زیبایی فوق العاده دارند. اگر قصد خرید جاکفشی را دارید از انواع محصولات موجود در وب سایت دیدن کنید. همچنین اگر طرح و مدل خاصی را در نظر دارید می توانید آنرا سفارش داده تا در اسرع وقت طراحی و آماده گردد. امکان عرضه انواع جاکفشی با رنگ های سفارشی و دلخواه مشتریان وجود دارد.

بعلاوه اگر می خواهید یک جاکفشی با ابعاد مورد نظر خود برای گوشه ای از خانه طراحی کنید، می توانید اندازه های آنرا بطور دقیق گرفته و هنگام سفارش اعلام نمائید. سپهر چوب با بیش از هشت مدل جاکفشی داشبوردی و کمدی در رنگ ها و سایزهای متنوع یکی از برترین تولید کنندگان محصولات چوبی بشمار می رود. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مراجعه کنید.

جاکفشی داشبوردی دو طبقه
جاکفشی داشبوردی آینه گرد
جاکفشی داشبوردی کوچک
جاکفشی داشبوردی پلکانی سفید
جاکفشی داشبوردی رنگی
جاکفشی داشبوردی پایه دارشیک
جاکفشی داشبوردی 6طبقه
جاکفشی داشبوردی جادار زیبا
جاکفشی داشبوردی سفید نیمکتی
1.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

× پشتیبانی آنلاین واتساپ؟