راهنمای خرید ملحفه تخت خواب (بخش اول)

آرامش کودک و فراهم کردن هر آنچه برای خواب بی خطر کودک مناسب است از مهمترین کارهاست . موارد زیادی برای این مورد وجود دارد اما یکی از مهم ترین وسایل برای خواب کودک خرید ملحفه تخت خواب است .

ما راهنمای کاملی در مورد چگونگی تنظیم و خرید همه چیز مورد نیاز برای گهواره کودک خود را برای شما قرار داده ایم . در اینجا توصیه های ما و همچنین انتخاب های برتر در هر دسته وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که شما نه تنها ایمن ترین تخت خواب و ایمن ترین ضربه گیرها را برای کودک خود خریداری می کنید ، بلکه برای تمام آنچه که یک تخت کودک به آن نیاز دارد ، شما را راهنمایی خواهیم کرد

  1. Bassinet

باسینت وسیله ای که معمولا در کنار تخت خواب قرار داد می شود و شما در زیر می توانید تصویر آنرا ببینید . من حدس می زنم بهترین مکان برای شروع با ابتدایی ترین و احتمالاً بارزترین مورد است .

Bassinet

بسیاری از والدین تصمیم می گیرند که هم تخت خواب و هم باسینت را بخرند و این در واقع ایده خوبی است!

اما تصمیم گیری در مورد خرید یک مورد به ترجیح شخص یا نیازهای شخصی ، بستگی دارد . بسیاری از مادران احساس می کنند در ابتدای خواب با کودک خود در اتاق خواب در کنار تخت خواب خود آرامش بیشتری می گیرند . به عنوان والدین می توانید کارهای معمول خود را به اتمام برسانید و در همان زمان مراقب نوزادتان نیز باشید . با این حال ، نوزادان برای همیشه کوچک نخواهند ماند و در طی چند ماه ، آنها بزرگ می شوند و آماده حرکت در گهواره هستند .

  1. خرید گهواره

خرید گهواره بسیار سرگرم کننده است اما در عین حال اندکی استرس زا نیز می باشد . پیدا کردن بهترین گهواره ای که متناسب با وضعیت کودک و سبک شخصی شما باشد ، بعضی اوقات دشوار است و می توانید چند ساعت طول بکشد .

خرید گهواره

شما باید در مورد خیلی چیزهای گهواره کودک فکر کنید ..

چوب تیره ، یا چوب سبک؟ یا اصلاً چوب نیست؟ رنگی یا طبیعی؟

ساختار برخی از گهواره ها ممکن است از سایرین زنانه تر به نظر برسد ، برخی با یک میز یا کمد تعویض شده همراه هستند ، انتخاب ها به ظاهر بی پایان هستند .

* نکته * اگر قصد خرید یک گهواره و تخت خواب دست دوم را دارید ، توصیه ما این است که یک گهواره دست دوم نگیرید . دست دوم وقتی نوعی تختخواب به دست می آید همیشه ایده ای ایمن نیست . بخاطر داشته باشید که گهواره های جانبی ، سال ها پیش به دلیل نگرانی در مورد ایمنی غیرقانونی ساخته شده اند و به یاد می آورید ، بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که برای کودک خود ایمن ترین گهواره خریداری می کنید .

  1. یک گهواره بدون یک ملحفه تخت خواب کامل نیست

هنگامی که گهواره مناسب را برای کودک خود انتخاب کردید ، برای آن به ملحفه تخت خواب نیز احتیاج دارید . در حالی که شما می خواهید راحت باشد ، شما به چیزی محکم نیاز دارید . نوزادان نمی توانند تشک های بالش نرم مانند ما داشته باشند ، اگر تشک شروع به غرق شدن در اندکی از آنها کند که در همان نقطه قرار دارند ، راه های هوایی آن ها مسدود می شود .

فقط به یاد داشته باشید ، کودک شما بیشتر اوایل زندگی خود را در حال گذراندن خوابیدن روی این قطعه مبلمان می گذارد ، بنابراین واقعاً ، کیفیت در اینجا نباید قربانی شود .

تشک های پنبه ای مناسب بهترین هستند ، تمام تشک هایی که ما در اینجا در سپهر چوب پیشنهاد می کنیم ، بالاترین سطح ایمنی و سالم ترین تشک پنبه ای موجود است .

اگر نگران هستید که تشک خیلی سخت و محکم باشد ، نگران نباشید ، کودک شما روی آن کاملاً راحت خواهد بود . انتخاب های زیادی در تشک های گهواره وجود دارد ، برخی حتی به الیاف طبیعی وارد می شوند و از مواد کاملاً طبیعی و غیر سمی ساخته شده اند .

اگرچه یک تشک پنبه غیر رسمی ممکن است کمی گران تر باشد ، اگر این چیزی است که شما تصمیم می گیرید برای کودک شما بهترین باشد ، قیمت آنچنان اهمیتی نخواهد داشت .

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

× پشتیبانی آنلاین واتساپ؟