طراحی و اجرای کابینت مدرن آشپزخانه

داشتن یک کابینت مدرن مناسب و زیبا نیازمند طراحی اصولی می باشد.مثلا در چیدمان بسیار باید دقت کنید که یخچال را جایی بگذاریم که آشپزخانه را خفه نکند و باعث کور کردن طراحی کابینت مدرن شود.استفاده از وسایل آشپزخانه توکار(یخچال،ماشین لباسشویی،ماشین ظرفشویی) کمک زیادی به بهبود طراحی می کند.

برای اجرای موفق کابینت  مدرن آشپزخانه ابتدا باید رنگ مناسب جهت فضایی که در اختیار داریم را انتخاب می کنیم.انتخاب رنگ به چند عامل بستگی دارد.مثلا برای آشپزخانه های کوچک و کم نور باید از رنگ های سرد همچون آبی،بنفش،سبز و یا رنگ خنثی سفید که فضا را بزرگتر و حس آرامش را بوجود می آورد استفاده می کنیم.و برای آشپزخانه های بزرگ و پرنور از رنگهای گرم (قرمز،زرد…)که حس گرمی و حرکت را القا می کند استفاده کنید.

کابینت مدرن آشپزخانه
کابینت مدرن آشپزخانه

داشتن یک کابینت مدرن مناسب و زیبا نیازمند طراحی اصولی می باشد.مثلا در چیدمان بسیار باید دقت کنید که یخچال را جایی بگذاریم که آشپزخانه را خفه نکند و باعث کور کردن طراحی کابینت شود.استفاده از وسایل آشپزخانه توکار(یخچال،ماشین لباسشویی،ماشین ظرفشویی) کمک زیادی به بهبود طراحی می کند.

کابینت مدرن مناسب
کابینت های مدرن زیبا

با توجه به استانداردهای موجود برای کابینت مدرن آشپزخانه (کابینت  زمینی ارتفاع 90 سانت و عمق60-کابینت هوایی ارتفاع70 و عمق 30)طراح باید در ایجاد تغییرات در ابعاد کابینت همه جوانب را در نظر بگیرد. مثلا در طراحی های مدرن برای استفاده بهینه از فضا و همچنین خاص بودن کار از کابینت های مدرن یک تیکه استفاده می کنند.

کابینت های مدرن یک سطح با عمق 55 سانت و همچنین ارتفاع 240سانت می باشد

کابینت مدرن آشپزخانه
کابینت مدرن آشپزخانه
کابینت مدرن آشپزخانه یک تیکه

کابینت مدرن با استفاده از ورق های هایگلاس و لمی گلاس زیبایی دوچندان به آشپزخانه می دهد.همچنین شما میتوانید از ورق های کلایف ایتالیا که از رنگ بندی و طرح های چشم نواز بهره می برند در ترکیب با ورق های هایگلاس بسیار زیبا می شود.

استفاده از فر و مایکرو فر در این مدل کابینت از موارد اساسی می باشد.

کابینت مدرن استخونی
کابینت های مدرن سفید سیاه
کابینت های مدرن شیک
کابینت مدرن سفید شیک
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

× پشتیبانی آنلاین واتساپ؟