راهنمای خرید ملحفه تختخواب (بخش دوم)

در بخش اول مقاله راهنمای خرید ملحفه تختخواب ما به معرفی و بررسی 3 مورد پرداختیم و در اینجا به معرفی ادامه موارد و توصیه ها در مورد راهنمای خرید ملحفه تختخواب می پردازیم .

4. محافظ تشک گهواره

من نمی توانم به اندازه کافی برای شما استرس داشته باشم که این روکش های ضد آب ضد آب برای شما چقدر مهم است .

آنها مانند یک ورق هستند و قابل شستشو هستند و از تشک گهواره در برابر لکه ، گرد و غبار و سایر موارد محافظت می کنند که شیرخوار شما مطمئناً خواهد داشت .

  1. ورق های گهواره

بعد از خرید چند محافظ تشک نخی ، به فکر انجام همان کار با ورق های گهواره بروید . شما بسیاری از وقت خود را صرف شستن خواهید کرد .

به طور متوسط ​​، مردم تمایل دارند قبل از زایمان 4-5 ورق گهواره بخرند ، اما پس از به دنیا آمدن کودک ، خرید حدود 8 تا10 مجموعه از ورق های تخت خواب ، بسیار عالی است .

اگر یک مجموعه گهواره خریداری می کنید ، آنها معمولاً فقط با یک ورق هستند . به اطراف نگاه کنید ، شاید بتوانید یک الگوی مشابه را در یک بسته معمولی از صفحه پیدا کنید . داشتن حداقل 8 تا10 تغییر ورق کودک به اندازه کافی می تواند شما را حتی در آن شب های بیماری کودک نیز بگذراند .

* نکته * کودک شما تقریباً هر روز به مدت طولانی در این ورق ها دراز کشیده است .

  1. ضربه گیر پنبه ای

وقتی به لوازم جانبی و ملحفه تختخواب فکر می کنید ، چه چیزهای دیگری به ذهن شما خطور می کند ؟ ما نمی خواهیم بچه های ما هر چیزی را در میله ها گیر کنند . در بسیاری از مکان ها ، ضربه گیر های ضخیم و معمولی مخمل خواب دار غیرقانونی ساخته شده اند و با یک سبک جدید سپر گهواره جایگزین شده اند .

این سبک جدید از ضربه گیرهای تخت خوابی از جنس مش ساخته شده اند . ضربه گیرهای توری مش ، شکاف های نوار موجود در گهواره را پوشانده و تنفس می کنند ، بنابراین اگر کودک شما رو به رو شد و صورت خود را در برابر آن فشار داد ، باز هم می تواند نفس بکشد . آن ها در رنگ های متنوعی قرار می گیرند ، بنابراین مطمئناً می توانید چیزی را پیدا کنید که با تم و دکوراسیون مهد کودک شما همراه باشد .

* نکته * بسیاری از مجموعه های گهواره می توانند با یک ستون سپر و همچنین یک صفحه راحت و مطابق با صفحات همراه باشند  . اگر یکی از آن ها را خریداری کرده اید و دارای سپر گربه (یکی از آن دسته ضربه گیرهای مخمل خواب دار استاندارد) است ، توصیه می کنیم یک سپر یا آستر توری مش نیز بخرید زیرا این یک انتخاب مطمئن تر است . تعداد کمی از آن ها در بازار وجود دارد و آن ها به طور معمول گران نیستند . هیچ چیز به اندازه فضای خواب بی خطر برای کودک شما مهم نیست .

گرم نگه داشتن کودک

گرم نگه داشتن کودک

در اینجا برخی موارد ضروری دیگری وجود دارد که باعث گرم نگه داشتن کودک می شوند .

Comforters

راحتی ها (Comforters

) معمولاً بیشتر از وسایل دکوراسیون موجود در گهواره مهم هستند . قبل از اینکه کودک یاد بگیرد که بتواند درون گهواره بچرخد و به سادگی آنها را در بالای آن بکشید ، ممکن است یک تخت خواب دراز بکشید یا در کناره ها بچرخید .

در هنگام شب ، باید فکر کنید که چطور می توانید کودک خود را گرم نگه دارید . پتو و کیسه خواب وجود دارد که انتخابی بسیار ایمن تر از داشتن پتو در گهواره یا ملحفه تختخواب است .

پتو Swaddle

پتوهای Swaddle دارای برخی کیسه های کوچک کودک است که کودک در آن قرار می گیرد . آنها قطعاً در مراحل ابتدایی و حتی برای برخی از نوزادان بزرگتر نجات دهنده زندگی هستند .

نه تنها راه ایمن برای پتو کردن کودک ، گرم بودن آن به نوزادان احساس امنیتی را که در رحم داشتند ، به نوزادان می دهد و خوابیدن از این طریق را برای آن ها راحت تر می کند .

کیسه خواب برای نوزادان بزرگتر یا نوزادانی که دوست دارند شب ها به تنهایی داشته باشند بسیار عالی است و هنوز هم می خواهند گرم و پوشیده از هر جای دیگر باشد . شما می توانید آن ها را داخل آن قرار دهید ، درست مانند لباس خواب ، اما به نظر می رسد بیشتر مانند لباس کیسه خواب است .

* نکته * همیشه لازم نیست که یک پوشش یا پتو برای کودک خود داشته باشید . کیسه خواب های پشمی و یا پتو وجود دارند که می توانید آن ها را بچسبانید و آن ها در گهواره بگذارید . همه چیز به درجه حرارت اتاق و راحتی کودک بستگی دارد .

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

× پشتیبانی آنلاین واتساپ؟